Blog

kategorie: wszystkie posty
Blog - zdjęcie header

Sprytne pomysły na udany ślub!

11 August 2014

Dobre wzornictwo ma to do siebie, że jest nie tylko efektownego wizualnie, ale także maksymalnie funkcjonalne i praktyczne. Podobnie jest z organizacją wesela. Piękno zewnętrzne, które potem podziwiamy na zdjęciach to jedno, a cała żmudna logistyka i dobre pomysły (co niekoniecznie zostaje ujęte na fotografiach, a co bardzo przekłada się na powodzenie przedsięwzięcia), to drugie. Zjawiskowe szpilki, choćby nawet doskonale wyprofilowane i wygodne, prędzej czy później zmęczą każdą stopę. Rozgardiasz organizacyjny wprowadzi nerwową atmosferę w najpiękniej udekorowaną salę weselną. Natomiast najmłodsi uczestnicy uroczystości potrafią nieźle narozrabiać, jeśli umiejętnie nie spacyfikujemy ich niespożytej energii. Dziś mamy dla Was kilka sprytnych tipów dotyczących organizacji imprezy ślubno-weselnej. Zaczynamy?

1. Po pierwsze – jeśli kreacje naszych druhen, lub innych gości mają być zmieniane w trakcie uroczystości, koniecznie zorganizujmy garderobę. To może być jeden z pokoi dla gości, jedna z łazienek, a nawet dyskretne miejsce w hallu. Ważne, by każdy wieszak był starannie oznaczony, szczególnie gdy mamy do czynienia z podobnymi sukienkami. Unikniemy w ten sposób niepotrzebnego stresu długotrwałych poszukiwań.

clever tips for wedding party! (3)

2. Po drugie – zorganizujmy czas uroczystości i podzielmy się tą informacją z gośćmi. Tak, by nie szukać potem nerwowo mamy lub świadka, gdy mamy w planie wygłosić kilka słów. Niech każdy wie, kiedy ma czas na swobodne przypudrowanie nosa, a kiedy należy być w okolicy pary młodej.

clever tips for wedding party! (4)

3. Przygotujmy coś dla dzieci. Frustracje dotyczące biegających i wrzeszczących dzieci to nic innego jak efekt braku zorganizowania im czasu. Dzieci nie będą siedzieć godzinami na krześle i sączyć wody z limonką, to po prostu niemożliwe. Podarujmy im możliwość zabawy, a sobie – spokój przeżywania ceremonii bez zakłóceń.

unnamed

4. Pozwólmy gościom oznaczyć szklanki i kieliszki. Pomalowanie ich części farbą tablicową i udostępnienie kredy to zabawny, oryginalny i bardzo praktyczny sposób na uniknięcie popularnej gafy „zwędzenia” czyjegoś kieliszka.

unnamed (1)

5. Przygotujmy obuwie do tańca. Panie, które nie przewidziały, że ich szpilki są tyleż efektowne, ile trudne do zniesienia podczas pląsów na parkiecie będą nam dozgonnie wdzięczne.

unnamed (2)

6. Miejmy ze sobą paski samoprzylepne, na których napiszemy imię gości, od których pochodzi dany prezent. Wierzcie – w natłoku papieru prezentowego, wstążek i mnóstwa rozmaitości stracimy rachubę, co było od kogo. A warto to wiedzieć, gdy będziemy dziękować.

clever tips for wedding party! (7)

7. Wreszcie – stwórzmy zestawy porannego-emergency, które nie tylko pomogą wstać i uśmierzyć ból głowy po intensywnej nocy, ale także sprawią, że nasi goście uśmiechną się kolejny raz. A przecież właśnie o uśmiech w tym wszystkim najbardziej chodzi .

clever tips for wedding party! (5)

wszystke zdjęcia pochodzą z www.pinterest.com